Etiketter

måndag 5 november 2012

Egen måltid

Det som gick bra. Vi gjorde den bra och rätt som vi ville ha den. Den smakade också väldigt bra.

Det som gick dåligt. Det tog väldigt lång tid att blir klara med maten och vi var rätt så osäkra.

Jag har lagat. Vi lagade köttfärspizza med riven ost.

Jag valde att laga detta för att. Jag tyckte det skulle vara kul att laga pizza istället för att beställa och för att jag tycker det är väldigt gott.

När jag planerade valde jag dessa tillbehören. Kyckling och riven ost.

Min måltid ser ut så här på tallriksmodellen. Vi hade bröd. Vi hade kyckling och köttfärs.

Så här tycker jag att måltiden blev. Den blev bra men vi var väldigt långsamma.

Så här fungerade vår arbetsplanering. Det gick bra tycker jag vi valde de grejer vi ville ha på pizzan. När vi jobbade gjorde den ena deggen och den andra köttfärs. Vi gjorde för 2 så att Tor fick en stor bit och jag en annan. Vi gjorde fel den första gången vi testade och det var därför det tog så lång tid. Vi ville göra den lite nyttig men jag tror att den blev rätt så onyttig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar